Lunchconcert NMI S. de Lange jr. Altvioolsonate nr.1

Google Map
Prins Willem-Alexanderhof 5, Den Haag, 2595 BE

Roeland Jagers, altviool

Het Nederlands Muziek Instituut (NMI) heeft de uitgave verzorgd van de 1e Altvioolsonate van Samuel de Lange jr. Altviolist Roeland Jagers en pianiste en nazaat Laura de Lange presenteren op 6 december dit bijzondere werk in de foyer van de Koninklijke Bibliotheek.

Lunchconcert: 12.30 u-13.00 u

S. de Lange jr.     Altvioolsonate nr. 1 in a kl.

Meer informatie: Nederland Muziek Instituut

De Koninklijke Bibliotheek (KB) en het Nederlands Muziek Instituut (NMI) bevinden zich in hetzelfde gebouw op 5 minuten lopen vanaf het Centraal Station van Den Haag.

N.B. Bij het NMI is vanaf 22 november 2011 een expositie te bezichtigen over de Nederlandse componisten Daniël en Samuel de Lange. Na het lunchconcert van 6 december is Laura de Lange uiteraard bereid om met belangstellenden de expositie te bezichtigen en een en ander toe te lichten.